חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרגדיה בעולם הקולנוע: כוכב הסרט שודדי הקאריביים נהרג בגיל 49

שודדי הקאריביים. קרדייט: דיסני

טמאיו פרי, שחקן ידוע שכיכב בסרט המוכר "שודדי הקאריביים", מצא את מותו לאחר שהותקף על ידי כריש בזמן גלישה בהוואי.

פרי, בן 49, מת ביום ראשון אחר הצהריים, כך אישרו שירותי החירום בהונולולו בירת הוואי במסיבת עיתונאים. צוותי חירום הוזעקו לחוף מלאקאהאנה בסביבות השעה 13:00 לפי השעון המקומי. למרות ניסיונות ההחייאה של צוותי הרפואה, פרי, שהיה גם מציל מקצועי, הוכרז כמת לאחר שהובא לחוף באמצעות אופנוע ים.

טמאיו פרי. קרדיט דיסני

פרי כיכב בסרט "שודדי הקאריביים: זרמים זרים", הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה. בסרט זה, שיצא לאקרנים בשנת 2011, גילם ג'וני דפ את דמותו האקסצנטרית של קפטן ג'ק ספארו, לצד פנלופה קרוז וג'פרי ראש. פרי הופיע גם בסדרות טלוויזיה פופולריות כמו "אבודים", "הוואי 5-0", "כוח כחול" ו"מלאכיות צ'ארלי 2".

קרט לאגר, ראש צוות מצילי הים בהונולולו, אמר במסיבת העיתונאים כי פרי היה "מציל אהוב על כולם", והוסיף שהוא היה ידוע היטב בחוף הצפוני של אואהו וגם ברחבי העולם. "האישיות של טמאיו הייתה מדבקת, וכמה שאנשים אהבו אותו, כך הוא אהב אותם עוד יותר", אמר לאגר. "תנחומינו למשפחתו של טמאיו".

"נהרג בתאונת גלישה". אילוסטרציה: אנספלאש

ראש העיר ריק בלנגיארדי הדהד את דבריו של לאגר וכינה את מותו של פרי "אובדן טרגי". "טמאיו היה איש ים אגדי ומכובד מאוד", אמר בלנגיארדי במסיבת העיתונאים. "הוא גדל ממש כאן, והיה חבר נהדר בצוות מצילי הים שלנו". הוא הוסיף שקבלת שיחה כזו ביום ראשון אחר הצהריים היא "קשה לדמיין".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן