...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זעזוע בירושלים: פגע מינית בנכדותיו כשהיו קטנות ואנס אותן

שוטר חמאס
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

חוקרי היחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון שבירושלים, החלו בחקירה סמויה בעקבות חשדות נגד תושב ירושלים, לאחר שהוגשו תלונות נגדו בחודש שעבר, בחשד לעבירות מין שבוצעו לפני מספר שנים כלפי נכדותיו, בהיותן קטינות (4-12).

במהלך פעולות החקירה עוד בטרם מעצרו, נאספו על ידי המשטרה עדויות רבות המחזקות את החשדות כלפיו בגין עבירות של אונס אדם חסר ישע ע"י אחראי עליו, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 ו-אונס קטינה מתחת לגיל 14 במשפחה.

יהודי פלסטיני תעודת זהות
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בתאריך 30.4 בשעות הבוקר, עצרו בלשי המשטרה של מחוז ירושלים את החשוד לאחר בהתאם לצו בימ"ש, והוא הועבר לחקירה. למחרת היום, הוא הובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו. במהלך דיון זה אסר בימ"ש את פרסום זהותו.

במסגרת החקירה שהתנהלה במשטרה בשבועות האחרונים, נחקרו מספר בני משפחתו הקרובה, בחשד כי היו מודעים למעשיו ולא דיווחו על כך.

על פי ממצאי החקירה ועדויות רבות שנאספו, פגע החשוד (כיום בשנות השמונים לחייו) מינית בשש מנכדותיו לפני מספר שנים. כלפי אחת מהן, המעשים נעשו בהיותה כבת 4 שנים בלבד, וכלפי כל אחת מהן מדובר במספר מקרים שהתרחשו לאורך זמן.

אילוסטרציה: אנספלאש

 

עוד עלה במהלך החקירה במשטרה, כי במרוצת השנים שחלפו וכפי הנראה במטרה למנוע תלונות כלפיו, שילם החשוד מאות אלפי ש"ח כמעין "דמי שתיקה". בנוסף עלה כי החשוד הועסק בהסעתם של ילדים למוסדות חינוך.

לאחר שהושלמה מלאכת החקירה במשטרה, וגו

בשה תשתית ראייתית כלפיו, בימים האחרונים הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה הכוונה להגיש נגדו כתב אישום היום ע״י הפרקליטות. כמו כן, מעצרו של החשוד הוארך שוב עד לתאריך 20.5.24.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.