...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרשות השנייה נגד חברת הפאנל של ערוץ 13: "צה"ל לא מוסרי!"

אולפן חדשות 13. צילום: צילום מס

לפני שבועיים במהלך תכנית בערוץ 13 אמרה חברת הפנאל החדשה מגי אוצרי את הדברים הבאים: "הצבא המוסרי בעולם כבר לא מוסרי ובתכל'ס הוא כבר לא כל כך צבא".

"צה"ל הפך מצבא הגנה לישראל לצבא השיטור בגדה, ממגן ישראל למדכא השטחים, זו אחת הסיבות לתפקוד הגרוע שלו בטבח", היא הוסיפה.

עוד היא אמרה כי "מאז אלאור עזריה במצ"ח חוקרים חוקרים וממסמסים גם החיילים האלו כנראה לא יורשעו. ואחר כך נבכה שהאג אנטישמיים כאלה אנחנו הישראלים יורים ומתבכיינים".

מגי אוצרי. קרדיט: צילום מסף מתוך חדשות ערוץ 13

בעקבות כך הגיש ארגון 'בצלמו' תלונה דחופה לרשות השנייה בבקשה לפתוח בהליך הפרה נגדה תוך שהוא מציין כי היא "אושרת קוטלר 2".

ואכן הנציב קיבל את הפנייה ומסר, שבעקבות הפנייה הוא דרש הבהרות מערוץ 13. ערוץ 13 הגיבו כי "מגי אוצרי היא פאנליסטית בתוכנית "אזור מלחמה". כמו כל שאר הפאנליסטים היא מביעה את עמדתה בנושאים שעל סדר היום, כאשר הצופה מודע לכך שעמדתו של הפאנליסט מבטאת רק את עמדתו לא את עמדתה של התוכנית ובוודאי לא את הערוץ".

עוד כתבו בערוץ 13 כי "מטבע הדברים מושמעות בתוכנית לא פעם עמדות שנויות במחלוקת, לעתים מצד ימין, לעתים מצד שמאל. עמדתה של גברת אוצרי היא בהחלט עמדה שנויה במחלוקת, אבל בעינינו היא עמוק בתוך גבולות חופש הביטוי וחשוב שקהל הצופים ייחשף גם לעמדות הללו, בדיוק כשם שעמדות מסוימות היו שנויות במחלוקת בתחילת מלחמת לבנון הראשונה, או לפני מלחמת יום הכיפורים, עמדות שבדיעבד הפכו לקונצנזוס".

האמנם – הנציב לא קיבל את עמדת הערוץ ומציין כי "המשתתפת הביעה את עמדתה במסגרת חופש הביטוי והיצירה המוקנים לה. עם זאת אני סבור שהיה מקום להביע את הדברים בדרך אחרת תוך גילוי רגישות גדולה יותר לציבור הצופים. העברתי את הערתך בצירוף הערתי זו לתשומת לב הגורם המשדר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.