חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיסטל על האלימות בחברה הערבית: "למה זו בעיה שלי? פשוט תפסיקו לרצוח"

דיסטל ההפגנות לשחרור החטופים
גלית דיסטל אטבריאן (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

עימות מילולי חריף התפתח היום (שני) בין חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) לחברת הכנסת אימאן ח'טיב יאסין (רע"מ), בעקבות דיון על האלימות בחברה הערבית בוועדה לביקורת המדינה.

הוויכוח החל לאחר שח"כ ח'טיב יאסין האשימה את השר בן גביר בעלייה במקרי הרצח בחברה הערבית. ח"כ דיסטל אטבריאן הגיבה בזעם: "תפסיקו לרצוח אחד את השני, למה זו בעיה שלי?". היא הוסיפה: "איך את לא מתביישת? פשוט תפסיקו לרצוח אחד את השני!".

ח"כ ח'טיב יאסין לא נותרה חייבת והשיבה: "הוא (בן גביר) עסוק בלחלק נשקים. שמענו הרבה בחדשות על חלוקת הנשקים שהיא בצורה רנדומלית, לכל מי שבא ודורש – אבל כמובן שהוא צריך להיות מגזע מסוים כדי שיקבל".

צפו בעימות המלא

בעקבות כך – בעמותת 'יוזמות אברהם' הגיבו על דברי דיסטל אטבריאן וכתבו: "השרה לשעבר חשפה בוועדה לביקורת המדינה מה היא באמת חושבת על האלימות והפשיעה בחברה הערבית".

עוד הם הוסיפו כי: "תפקיד הממשלה לשרת את כל חלקי החברה הישראלית. הפשיעה בחברה הערבית כבר שברה שיא היסטורי בתקופת כהונת הממשלה הזו. במקום להכריז על מצב חירום, לעצור את הקיצוצים התקציביים למאבק בפשיעה ולהחזיר את התיאום בין הרשויות למלחמה באלימות – ח"כים בקואליציה כלל אינם מבינים שהנושא נמצא תחת תחום אחריותם, וזאת מטעמי גזענות מובהקים. גלית, בוודאי שמדובר גם בבעיה שלך".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן