...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלנט במסר לאיראן "מי שיתקוף אותנו – יתקל בהתקפה עוצמתית בשטחו"

גלנט חלופה שלטונית
קרדיט: עמוס בן גרשום, לע"מ

בביקור שערך הבוקר (רביעי) בסוללת כיפת ברזל בצפון, התייחס שר הביטחון יואב גלנט למתיחות הביטחונית הגוברת באזור, ואף נתן את הדעת על האיומים הגוברים מצד איראן, ושיגר לעברם מסר נחרץ.

גלנט הדגיש כי ישראל ערוכה לכל תרחיש: "אנחנו נמצאים במלחמה שבה מותקפים מיותר מזירה אחת, ואויב שינסה לתקוף אותנו ייתקל תחילה בהגנה חזקה. אך לא נעצור שם. אנו נדע להגיב במהירות ובנחישות, עם פעולה התקפית בשטח האויב, בכל מקום במזרח התיכון."

גלנט בביקור בסוללת כיפת ברזל בצפון. קרדיט: אריאל חרמוני, תקשורת משרד הביטחון

גלנט הוסיף כי יכולת ההגנה והתגובה של ישראל היא "יעילה ועוצמתית", וכי "האויב לעולם אינו יודע מה הן ההפתעות שאנחנו מכינים לו."

דבריו של שר הביטחון מצטרפים לאלו של שותפו לממשלה, שר החוץ ישראל כ"ץ שהשמיע מוקדם יותר היום מסר כמעט זהה כשאמר שאם איראן תתקוף מטרות מישראל, ישראל תגיב בתקיפה בתוך שטח איראן.

בישראל מבהירים: "אם איראן תתקוף בארץ – נגיב בתקיפה בשטחה"

האזהרות של כ"ץ וגלנט באות בתגובה לדברי מנהיג איראן, עלי חמינאי, שאמר כי ישראל "חייבת להיענש" על הפצצת בניין קונסוליה איראני בדמשק (השגרירות האיראנית) שבה נהרגו שני בכירים במשמרות המהפכה.

חמינאי טען כי הפצצת הבניין מהווה "תקיפה על אדמתנו". "אם איראן תתקוף מישראל, ישראל תגיב ותתקוף באיראן", כתב כ"ץ בעברית בחשבון הטוויטר שלו. בהמשך, חזר כ"ץ על האיום בפרסית ותייג את חשבון הטוויטר של חמינאי.

לעדכונים והרחבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.