...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעקבות המבצע לחילוץ 4 החטופים: ההוראה החדשה שקיבלו מחבלי חמאס

חמאס הוראה
מחבלי חמאס. קרדיט: Hadi Mohammad. Creative Commons Attribution 4.0

מנהיגי ארגון הטרור חמאס נתנו "פקודות קבע" לפעילים המחזיקים חטופים, והורו להם "שאם הם חושבים שכוחות ישראליים מגיעים, הדבר הראשון שהם צריכים לעשות הוא לירות בשבוי בו הם מחזיקים", כך אומרים גורמים ישראלים לניו יורק טיימס.

הדיווח, שמגיע יומיים לאחר שצה"ל חילץ ארבעה חטופים מנוסייראת שבמרכז עזה, מוסיף כי אם ישנם חטופים אחרים, שלא חולצו, שנהרגו ביום שבת, "זה ככל הנראה בגלל המחבלים שירו בהם, ולא בגלל תקיפות חיל האוויר כפי שטוענים בחמאס".

הותר לפרסום: כוחותינו חילצו 4 חטופים בחיים מעזה | צפו

בתוך כך, על פי החשד, קבוצה קטנה של חטופים עדיין מוחזקת בסביבתו של יחיא סינוואר, מנהיג חמאס בעזה, והיא משמשת כמגן אנושי ומקשה על ישראל לתקוף אותו, כך מדווח ה"טיימס".

סינוואר, כך נכתב, התחבא במנהרות מתחת לרפיח לזמן מה, וכעת הוא "כנראה מסתתר מתחת לחאן יונס", שם יש רשת תת-קרקעית עצומה, כך נכתב, תוך ציטוט פקידים אמריקאים. "לא ארה"ב ולא ישראל הצליחו לקבוע את מיקומו המדויק".

הנגבי סינוואר
יחיא סינוואר, מנהיג חמאס. קרדיט: לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים.

"בתחילת המלחמה, כמה גורמי מודיעין האמינו שמרבית החטופים מוחזקים במנהרות", נכתב בעיתון. "האמנם, הם גילו תוך מהרה שהחיים מתחת לאדמה עם חטופים קשים ומורכבים במיוחד, בעוד שהחזקת חטופים בדירות של תומכי הארגון התבררה כקלה יותר".

עם זאת, בעקבות מבצע החילוץ בשבת, חמאס צפוי להעביר חטופים נוספים לתוך מנהרות ואולי מחוץ להישג ידם של כוחות צה"ל, נכתב בעיתון.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.