...
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בכיר בחמאס: "הודעתו של דובר צה"ל הגרי היא הודאה על כך שישראל נכשלה"

דובר צה"ל חומר הנפץ
דובר צה"ל הגרי. קרדיט: דובר צה"ל

בכיר בארגון הטרור חמאס, גאזי חמאד, הגיב לדברי דובר צה"ל הגרי, שאמר כי לא ניתן לחסל את חמאס. חמאד טען בראיון לרשת אל-ג'זירה כי מדובר ב"הודאה בכישלון" וכי לאחר תשעה חודשי לחימה, ברור שחמאס לא ניתן לחיסול גם אם ישראל תשתמש בכמות תחמושת גדולה פי מאות.

"זה ישנה את מהלך ההיסטוריה וישכנע את הקהילה הבינלאומית שתנועת חמאס תישאר בזירה הפוליטית ותהיה חלק קבוע מהמרקם החברתי ומהמרקם של ההתנגדות", המשיך חמאד, שברח מעזה זמן קצר לפני ה-7 באוקטובר.

חמאס הוראה
מחבלי חמאס. קרדיט: Hadi Mohammad. Creative Commons Attribution 4.0

חמאד טען כי דברי הגרי מעידים על פילוג בתוך הממשלה הישראלית וכי ישראלים רבים קוראים לראש הממשלה בנימין נתניהו להפסיק את המלחמה.

"העניין הזה של למוטט את חמאס, לגרום לחמאס להיעלם – זה פשוט חול בעיניי הציבור", אמר הגרי בראיון לחדשות 13. "חמאס זה רעיון, חמאס זה מפלגה. זה מושרש בלבבות האנשים – כל מי שחושב שאנחנו יכולים לחסל את חמאס טועה", הוסיף דובר צה"ל.

פסח נח"ל עזה
קרדיט: דובר צה"ל

הצהרותיו של הגרי עוררו תגובה מהירה מלשכת נתניהו, לפיה "הקבינט המדיני-ביטחוני הגדיר כחלק מיעדי המלחמה את חיסול יכולותיה הצבאיות והממשלתיות של חמאס וצה"ל כמובן מחויב לכך".

בהמשך – הגיב דובר צה"ל ללשכת רה"מ וכתב: "צה"ל מחויב להשגת מטרות המלחמה כפי שהוגדרו על ידי הקבינט, פועל כך לאורך כל המלחמה לילות כימים וכך ימשיך".

נתניהו סיום עזה
ראש הממשלה נתניהו. קרדיט: קובי גדעון, לע"מ

הוא המשיך, והסביר את דבריו: "דובר צה"ל התייחס בדבריו להשמדת חמאס כאידיאולוגיה וכרעיון והדברים נאמרו על ידו באופן ברור ומפורש. כל טענה אחרת היא הוצאת הדברים מהקשרם".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.