חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בבית הלבן מותחים ביקורת חריפה על נתניהו: "לא יודע מה עובר לו בראש"

הבית הלבן. קרדיט: אנספלאש

דובר הבית הלבן ג'ון קירבי, קיים היום (חמישי) תדרוך לכתבים במסגרתו נתן את הדעת על הסרטון שפרסום ראש הממשלה נתניהו בתחילת השבוע, ובו מתח ביקורת נוקבת על הממשלה האמריקני, שלטענתו מעקב משלוחי נשק לישראל.

"לא ידענו מראש שהסרטון של נתניהו מגיע", אמר קירבי בפתח התדרוך. "זה איכזב אותנו מאוד והיה תמוה. לא הייתה אף מדינה אחרת שעשתה יותר מארה"ב כדי להגן על ישראל", הוא הוסיף. לסיום הוא הדגיש כי "הדברים של נתניהו היו לא נכונים – אני לא יודע מה עבר לו בראש".

נתניהו: "בלינקן הבטיח להסיר מגבלות על העברת נשק לישראל"

בתוך כך, כשעה לאחר דבריו של קירבי – ראש הממשלה נתניהו לא נשאר אדיש והגיב לביקורת: " ‏אני מוכן לספוג התקפות אישיות ובלבד שישראל תקבל מארה"ב את התחמושת שהיא זקוקה לה במלחמה על קיומה".

כזכור – בעקבות הדיווחים לפיהם מזכיר המדינה האמריקני בלינקן הבטיח לרה"מ בשבוע שעבר שוושינגטון תסיר את כל המגבלות על העברת נשק לישראל בימים הקרובים, נתניהו יצא בהצהרה וטען שהבכיר האמריקני נתן לו הבטחות בנוגע לכך.

"כשמזכיר המדינה בלינקן היה לאחרונה כאן בישראל," אומר נתניהו בסרטון באנגלית, "קיימנו שיחה כנה. אמרתי שאני מעריך עמוקות את התמיכה שהעניקה ארה"ב לישראל לאורך המלחמה".

דיווח: ארה"ב ממשיכה לעכב מכירת נשק לישראל – למרות תמיכת הקונגרס

"אבל גם אמרתי עוד משהו, אמרתי שזה בלתי נתפס שבחודשים האחרונים הממשל עצר העברת נשק ותחמושת לישראל".  כאמור – הביקורת לא התקבלה בברכה בבית הלבן, שבחר לגנות אותה.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן