חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נתניהו בקריית שמונה: "ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון"

נתניהו המן סינוואר
נתניהו. קרדיט: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

על רקע התגברות המערכה בצפון – רה"מ נתניהו ביקר הבוקר (רביעי) במחנה 'גיבור' שבקריית שמונה. "אתמול האדמה בערה פה ואני שמח שכיביתם אותה, אבל האדמה בערה גם בלבנון. אנחנו ערוכים לפעולה מאוד עצימה בצפון", מסר.

לאחר מכן, ביקר ראש הממשלה נתניהו בנקודת תצפית בעיר, שם נפגש עם צוותי כיבוי וכיתת הכוננות שפעלו בגזרה, וקיבל סקירה על השריפות בימים האחרונים.

נתניהו בביקור. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נערכים להרחבת הלחימה

בתוך כך, ברקע ביקורו של נתניהו – כתבת חדשות 12 דפנה ליאל מפרסמת כי בדרג המדיני אכן נערכים להרחבת הלחימה – הממשלה אישרה לפני זמן קצר החלטה שתאפשר לצה"ל להגדיל את מספר מגוייסי המילואים ל-350,000 (בתוקף עד סוף אוגוסט)

כאמור, ביקורו של נתניהו מגיע בצל ירי טילים וכטב"מים מאסיבי של חיזבאללה על יישובי הצפון, שהוביל לשריפות אזוריות ביערות ובמרחבים הפתוחים. אמש, חברת קק"ל חושפה את תמונת המצב העגומה והכואבת:

עשרות אלפי דונמים של חורש טבעי נשרפו בעקבות המטחים של ארגון הטרור מלבנון שהתגבר אתמול (ב').

נזקי השריפות בצפון: פי שניים מהנזקים במלחמת לבנון השנייה

יער רכס סולם ראש הנקרה נשרפו כ-1200 דונם וביער קרן נפתלי נשרפו כ200 דונם עם נזק חלקי במקום. 90% מיער הרי נפתלי נשרף, מדובר על כ 8000 דונם שנשרף בעוצמות שונות.

מדובר על נזק משמעותי גדול של כ-14 אלף דונם לעומת 7 אלף דונם ממלחמת לבנון השנייה. לאחר שיגיעו לכל האזורים בקק״ל מעריכים כי הנזקים יגדלו אף יותר.

לעדכונים נוספים חפשו את חדשות פרופר ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן