חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלב נקרע: נועה וניר ברנס הם ההרוגים מפגיעת הרקטה בצפון

נועה וניר ברנס ז"ל. קרדיט: באדיבות המשטרה

הותר לפרסום: נועה וניר ברנס הם הגבר והאישה שנהרגו אתמול (שלישי) כתוצאה מנפילת טיל חיזבאללה ברמת הגולן. יהיה זכרם ברוך.

בני הזוג מקיבוץ אורטל, שניהם בני 46, הותירו אחריהם שלושה ילדים. הם נהרגו כאשר הטיל פגע ברכבם סמוך לצומת נפח, מדרום ליישוב מגוריהם.

כטמ"ם מעיראק
קרדיט: חיים צח, לע"מ

זמן קצר לאחר מכן – חיזבאללה טענה כי ירתה לעבר בסיס צבאי סמוך. מותם מעלה את מניין ההרוגים במתקפות מלבנון במהלך המלחמה בעזה ל-28, מתוכם 12 אזרחים.

"הייתי בהלם. המשטרה הגיעה ואמרה שיש זיהוי רשמי," ספדה הגר אדר, אחותה של נועה, בריאיון לכאן חדשות. "דיברתי עם נועה וניר בטלפון כחצי שעה לפני שזה קרה. הם לקחו חצי יום חופש מהעבודה ונסעו לסידורים בקריית מוצקין".

האזינו לריאיון המלא:

"נועה וניר הכירו כשהיו בני 20 בצבא, והתאהבו זה בזה. היו זוג אהוב, מוערך ואוהב. תמיד עשו טוב, צחקו והיו מרוצים מהחיים. נועה וניר עברו לאורטל כי אהבו את הארץ. נועה הקימה את 'גברת שוקולד' וניר עבד בלול. הוא היה חבר בצוות החירום ושימש כמנהל תיירות בקיבוץ", היא סיפרה.

ירון לוי, חבר קרוב של בני הזוג, סיפר ל"מעריב" כי "משפחתי ואני עברנו לקיבוץ לפני שבע שנים, ונועה וניר היו המשפחה המאמצת שלנו. הם טיפלו בכל דבר בשבילנו, דאגו שלא יחסר לנו כלום. היו כל כך נדיבים, לא יכלו לעשות מספיק כדי לעזור לנו. הם הפכו לחברים הכי טובים שלנו".

תיעוד מזירת האסון בו נהרג הזוג. קרדיט: כבאות והצלה צפון

הוא שחזר כי "ברגע שקיבלנו אישור, עולם שלם התמוטט עלינו. הייתי שם, אבל לא עיכלתי שזה באמת קורה. זה פשוט לא נתפס."

על נועה הוא אמר: "היא תמיד ידעה לחייך ולעודד. הייתה אחראית על כוח אדם בחקלאות, ועבדה ברמה גבוהה מאוד. הייתה מקצועית מאוד. בנוסף הכינה שוקולדים, פרלינים והעבירה סדנאות שוקולד לילדים ולמבוגרים".

עוד הוא סיפר עליה כי "לאחרונה תכננה לפתוח סדנה במתחם התיירותי של הקיבוץ. עזרתי לה עם זה, והיינו רק בתחילת ההכנות. סיכמנו שהסדנה תיפתח רשמית אחרי שהמלחמה תסתיים. לצערנו, זה כבר לא יקרה".

על שלושת הילדים שנותרו יתומים אמר: "הבן הבכור שלהם סיים זה עתה את התיכון. הוא הפתיע אותי בכוח שלו אחרי האסון. הוא ילד חזק מאוד ואינטליגנטי".

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן