חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מה הם מנסים להסתיר?!": יאיר נתניהו שוב תוקף את ראשי הצבא

יאיר נתניהו. קרדיט: צילום עצמי מתוך חשבון האינסטגרם

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, תוקף שוב את צה"ל, הפעם בעקבות צו הביניים של בג"ץ המורה למבקר המדינה להשעות את בחקירתו בנוגע לכשלי ה-7 באוקטובר.

"מה הם מנסים להסתיר? אם לא הייתה בגידה, למה הם כל כך מפחדים מגורמים חיצוניים ובלתי תלויים שיבדקו מה קרה?", כתב נתניהו הצעיר ברשתות החברתיות.

חקירתו של מבקר המדינה אנגלמן עוררה מחלוקת עוד מהיום שהוכרזה – כאשר מספר ארגונים עתרו לעליון נגד יוזמת המבקר, בטענה שהיא אינה בסמכותו ותפגע ביכולות התפקוד המבצעי של צה"ל, והביעו חשש שהחקירה תתעלם מאחריות פוליטית לארועי ה-7 באוקטובר. צה"ל ומשרד המשפטים התנגדו אף הם לחקירה.

בתך כך, נציין כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה יאיר נתניהו מעורר סערה ברשתות החברתיות – הוא ידוע בנוכחותו הפרובוקטיבית ברשתות החברתיות ואף נתבע בעבר בגין פעילותו.

חקירת ה-7 באוקטובר: בג"ץ הקפיא את הליכי הביקורת של מבקר המדינה

בחודש שעבר שיתף סרטון של חייל מילואים רעול פנים נשבע אמונים לראש הממשלה תוך שהוא מאיים במרד נגד הרמטכ"ל הלוי ושר הביטחון גלנט אם הצבא לא יפעל להשיג "ניצחון מוחלט" על חמאס.

בדצמבר סימן 'לייק' לפוסט ברשתות החברתיות שהאשים את הלוי בביצוע הפיכה צבאית דה פקטו ב-7 באוקטובר, בטענה שרמטכ"ל ידע מראש על מתקפת חמאס ההרסנית אך לא עדכן את ראש הממשלה.

לכל העדכונים הכי מעניינים בזמן אמת לחצו כאן והיכנסו לקבוצת הוואטסאפ של חדשות פרופר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן